onsdag 15. september 2010

skolens overflater

I uke 35 hadde vi som oppgave å ta bilder av skolens overflater. I uke 35 var jeg i Tyrkia, så jeg tok bildene denne uka her.
















På dette bildet er det brukt disse innstillingene:
Blenderåpning: 3,8
ISO: 400

Bildet er tatt på vei inn til kantina. Jeg syns at taket over veien skaper en fin dybde i bildet. Jeg har gjort bildet svart-hvitt i photoshop.
















På dette bildet har jeg brukt disse innstillingene:
Blenderåpning: 5,6
ISO: 360

Bildet viser fasaden på skolen. Bildet er tatt i froskeperspektiv, noe som gjør det litt spesielt. Jeg har endret kontrastene litt, og lagt på en svart-hvitt effekt.

1 kommentar:

  1. Hei Mari Kristine. Begge bildene viser rom og kontraster i de horisontale og de vertikale retninger, som igjen forsterkes med de bærende søylene innover til kantinen i bilde1 og de rektangulære vindusbåndene i bilde2. Bra. B og B.

    SvarSlett